Лабораторний практикум №1.
Вимірювання фізичних величин та визначення інструментальної похибки приладу
Мета: повторити та узагальнити вміння вимірювати фізичні величини та визначати інструментальну похибку приладу.
Обладнання: мензурка, термометр, динамометр, амперметр, вольтметр
Хід роботи
№ |
Назва приладу |
Яку величину вимірює |
Одиниця вимірювання |
Межі вимірювання |
Ціна поділки |
Інструментальна похибка |
1 |
мензурка |
|
|
|
|
|
2 |
термометр |
|
|
|
|
|
3 |
динамометр |
|
|
|
|
|
4 |
амперметр |
|
|
|
|
|
5 |
вольтметр |
|
|
|
|
|
Лабораторний практикум №2.
"Визначення питомої теплоємності твердого тіла"
Мета: закріпити вміння визначати питому теплоємність тіла калориметричним методом
Обладнання: досліджуване тіло, мензурка, терези, термометр, калориметр, електричний чайник з окропом
Хід роботи
Лабораторний практикум №3
"Визначення потужності споживачів електричного струму"
Мета: навчитися визначати потужність електричного струму
Варант роботи №1.
Обладнання: лічильник електричної енергії, годинник або секундомір
Хід роботи
1. Відмітити покази лічильника електричної енергії. Отримане значення получене в
кВт∙год, перевести його в Дж.
2. Відмітити час початку експеримкенту, почекати деякий час при умові що в квартирі працює один або декілька електричних приладів, знову відмітити час.
3. Знайти потужність, яку споживали прилади в домі. Якщо число буде велике, можна записати відповідь у кВт.
Варіант роботи №2.
Якщо в квартирі чи домі немає лічильника, то можна виконати такий варіант роботи.
Обладнання: джерело струму, амперметр, вольтметр, з'єднувальні провідники, повзунковий реостат, ключ.
Хід роботи
1. Знайти силу струму і напругу за відео.
https://www.youtube.com/watch?v=YxFsfXq_sg0
2. Знайти за отриманими даними потужність, яку споживає резистор.
Лабораторний практикум №4
Визначення питомого опору провідника
Лабораторний практикум №5
Визначення ККД споживача електричного струму
Головне завдання цивілізації - навчити людину мислити
Т. Едісон
Якщо ви думаєте на рік уперед — сійте зерна.
Якщо ви думаєте на 10 років уперед — саджайте дерева.
Якщо ви думаєте на 100 років уперед — виховуйте людину.
Невідомий поет
стародавнього Китаю
" ... можна науку популяризувати, дисертації захищати, але відчуття, що ти потрібен людям – це дає лише медицина і педагогіка".
Микола Амосов
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com