Як оцінити результати роботи?
Уявимо собі, що Ви застосували якусь нову методику чи вдалий, на Ваш погляд, прийом. Як оцінити результати від їх застосування? Хтось скаже - проведіть контрольну чи інший зріз знань та отримаєте кількісну характеристику. Це вірно - але тільки в певній мірі. Адже чи є такі результати наслідком методики чи власних зусиль учнів та вчителя? В психологічних дослідженнях набирають експериментальну та контрольну групу учнів, проводять численні дослідження з великою кількістю вчителів. Але ж для Вас це не підходить! То як же бути?
В новаторських нетрадиційних методиках я знайшла спосіб, який мені здався дуже цікавим.
Після отримання оцінок створюємо шкалу, на якій показуємо отримані бали. Мінімальне та максимальне значення не можуть показати, гарна чи погана система, вони є результатом конкретних дітей і визначаються людським фактором. Реальним результатом системи є мода інтервалу. Але все-таки зверніть увагу і на максимальне і мінімальне значення.
Максимальне є потенціалом системи - тим результатом, який можна досягнути при наполегливій праці. А мінімальне значення - це здатність системи враховувати свої недоліки. Чим далі середнє значення від мінімального, тим краща система.
Головне завдання цивілізації - навчити людину мислити
Т. Едісон
Якщо ви думаєте на рік уперед — сійте зерна.
Якщо ви думаєте на 10 років уперед — саджайте дерева.
Якщо ви думаєте на 100 років уперед — виховуйте людину.
Невідомий поет
стародавнього Китаю
" ... можна науку популяризувати, дисертації захищати, але відчуття, що ти потрібен людям – це дає лише медицина і педагогіка".
Микола Амосов
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com